2012-01-03

EN NY RESA

Hörni, det är 2012 nu! Och hur börja jag det året? Med att inte blogga alls! Vad är det för sätt va? Dumma mäj. Speciellt när jag går i väntans tider och jag gissar att många av er är nyfikna. Skärpning på mäj!

Har det kommit en liten bebbe eller inte?

Neeee, det har inte det. Inte ännu. Men oj vad vi längtar. Kom nu da! Jag och Starsky ska bli tre - en egen liten familj. Kan inte hålla tårarna borta när jag tänker på det. Det är magiskt.

Jag är så nyfiken på liten. Vad är det för kön? Hur ser denna lilla krabat ut? Jag tror på en liten Starsky. Men hur det än blir så hoppas vi på en frisk och välmående plutt med ögon, öron, näsa, mun, 10 fingrar och 10 tår. Snopp eller snippa spelar ingen roll.


BB väskan är så gott som färdigpackad och vi har laddat upp med godis. Tror ni det räcker? Ha!


Min lilla rosa resväska... som varit med mig i vått & torrt, är nu på väg mot nya äventyr, en resa som slår allt!