2012-05-14

FINBESÖK OCH ÄTSTÖRNING


I fredags kom LillFisan och hälsa på och blev kvar över natten. Riktigt roligt. Har saknat. Vi slappa soffan, snacka en massa och åt en pinsamt äcklig pastasallad jag slängt ihop. Verkligen misslyckad. Pinsamt. Äsch... Buddhabus var också med. Den hunden är verkligen så skön. På lördagsmorgon låg Pluppan i gymmet på golvet och Buddha titta på.

Annars... jo, jag har ätit som ett as hela helgen. Jag utövar nån form av hetsätning här hemma just nu. Vad sägs om mitt intag under söndagen?

Lunch: Mc Donalds. Fast jag tog morötter till. Bra där.
Eftermiddags fika (hemma hos Jennifer som fyllt år): 99:- Jättecocosboll. Tog både en och två och tre, kan nog blivit fyra, gånger och svepte två stora koppar kaffe (blivit som tokig i kaffe). Blev snurrig som sjutton! Som packad. Kan man verkligen bli det?
Middag: Pizza
Kvällssnack: Marabou Chokladkaka

Fy fan vad äcklig jag är!


Klick till pluppan blogg!