2008-09-19

Packa ett helvete!

Jag kan inte packa! Eller jo, jag är en jävel på att packa, men inte dagen innan. Det går bara inte...
Jag går bara omkring och vet inte vart jag ska börja? Det roliga är att jag ska vara borta 1 natt! 1 ynka natt och ända går det inte!
Hur svårt kan det va?

Ni ligger jag här i sängen. Har lyckats lägga ner en vinflaska inlindad i handduk och ett par raggsockor i väskan. Fast jag måste ju säga att det låter som en ultimat packning för en helg ute i Smedjebackens skogar. Eller?

Nu ska jag hitta något dåligt på TV:n och somna till... Fast det är ett satans liv! Från grannen ovan låter det som de spela kubb inomhus och någon annan spelar musik, kanske lite för högt...
Vänta, vänta, vänta... Lilla (tant) Anna! Det är fredag och klockan är inte ens 21.00!!! Man FÅR spela hög musik då!
Tänkte inte på det...

Får försöka ignorera allt runt omkring... Sjunga mig själv en nattvisa och slumra in...
Det är lite ensamt i sängen... Starsky är hos sina föräldrar...
Saknar...