2010-12-14

WHERE IS THE XMAS SPIRIT?

Julen är snart här!
Men vart är den där julkänslan som man ska ha? Bara snön borde väl göra sitt, men nee... känslan finns inte! Trist!
Tänk när man var liten... Man var ju så tills sig att man nästa kissa på sig.

Lucia igår. Jag märkte inte ens av det. Luciatåget (dagisbarn), som vi haft varje år på jobbet, blev det inget av med. Dåligt! Jag såg inte ens någon med glitter i håret? Jag åt ingen lussebulle och ingen pepparkaka. Illa! Jag känner bara att så här kan jag inte ha det!

Idag har det pysslats! Att slå in julklappar och göra det lilla extra av det är bland det bästa jag vet! I år blir det paket av naturpapper och repsnöre.


Har i kväll gjort egna jul etiketter där texten God Jul är skrivet med en tjockare röd färg på tub. Sen blir det lack stämpel och en tallkvist också. Men det måste inhandlas först!

Ho ho ho, det blev lite xmas spirit ändå!