2011-02-12

10 SAKER DU (kanske) INTE VET OM MIG

1 Jag är en jävel på TV spel. Zelda en favorit.

2 När man ser på mig idag kan man kanske inte förstå att jag varit en riktig sportfåne? Men det har jag!
Gymnastik, Fotboll, Golf, Innebandy, Trampolin (ni vet, stor studsmatta)
Vann faktiskt KM och fick en fet vandringpokal. Sen brann centrum & sporthall ner. Så jag är fortfarande regerande mästare, typ.
Vann även skink cupen. Nä, det var inte nåt mästerskap i härliga röva skinkor utan en trampolin cup runt jul. Jag vann en julskinka. Ha!

3 Hatar när det visslar i näsan!

4 Gjort sommar säsong på KOS (say no more) och vinter i Bad Gastein.

5 Som andra får rysningar av naglar som gnisslar på skolans svarta tavla, får jag det av att dra fingrarna på jeanstyg. Iiiiii!!!!

6 Född dalkulla. Falun!

7 Fick en dartpil i höger öga när jag var liten och busig.
Därav - NO 3D filmer för mig. Buhuu...

8 När jag var liten var jag helt jävla hundra på att det var banan i mitten på en kiwi.

9 Jag är kontnärligt lagd. Men utövar sällan min talang. Synd.

10 Sjöng (hellre än bra) och spela keyboard i ett band på högstadet. Moppeligans försök på Rockstar liv. Gick sådär...