2011-04-04

FULL FRÄS!

Hemma igen från fjällen.
Men fjällen har ni hört om så många gånger förut och kommer höra mer om om två veckor igen. Så jag går inte in på det så mycket mer. Ni har ju bilder på twitter (eftersom datorn stod så fint kvar i hallen hemma...)

Men något nytt då!
Fröken Fröbba körde bil för första gången igår - Tada!


Och det gick verkligen över förväntan. Visst det är såklart hundra saker in i skallen på en gång. Men dragläget fixa jag hyfsat bra och jag tog mig fram minsann. På ettan. Och växla upp till tvåan. Och bromsa. Men alla dessa jävla speglar! Hur fan ska man hinna med det liksom? Som sagt, mycket att hålla reda på. Men det ska nog gå bra.

Skulle vid ett tillfälle (för skoj skull) försöka blinka för att köra till höger för att i nästa stund blinka och svänga till vänster. Här blev det för mycket och jag fick total hjärnsläpp och drog igång vindrutetorkarna på full fräs. Situation!
Var helt slut efteråt. Gick som en levande död från bilen.
Hjärnan gick på högvarv...

Idag är det vila, men sen är det träningsläger som gäller, varje kväll. Och det bästa - Jag & Starsky är ett Dream Team!.
(Inget katt fräs med klor framme.... ännu....)