2012-03-09

EN MAMMAS MAGE

Åtta veckor har gått sedan lillpluppan kom till världen.
Har precis tittat på bilder på magen hur den växte. Det är helt fantastiskt och se. Jag älskade verkligen min gravidmage.


Idag är kärleken inte lika stor, ha! Men den är mysig och knåda...

Innan jag blev gravid vägde jag runt 60-62 kilo, tror jag? I vecka 40 var jag uppe på ca 77. När jag ställde mig på vågen efter BB hade jag direkt tappat 10 och gick sen ner till 65, men här står jag still. Stabilt.

Det är absolut ingen stress, men mitt mål är att gå ner ca 8 kilo. Men det kommer bli svårt. Får inte alltid ihop det här med mat under dagen. Vissa dagar går det superbra, men ibland går tiden så fort och jag glömmer bort. Sen till kvällen är jag galet hungrig och vräker jag i mig. Dessutom kommer sötsuget. Inte bra.

Tips på bra och snabb slänga-i-sig-mat, tack!