2010-08-31

WHO ARE YOU?

Ja, det var frågan jag ställde till mig själv i morse när jag såg min egen spegelbild... Vilket jävla skämt!
En baksmälla hade varit skönt och skylla på, men nä. Här är bara en trött sate med en icke så positiv syn på sig själv.
En riktig fuldag är vad jag har! Allt är bara fel. Blää...

Den lite lätt gyllenbruna hyn från i somras börjar förvandlas till något blekt. Påsar under ögonen, som också går i kors. Digerdöd under näsan. Tuffsigt hår som inte vill sig. Rugguggla!

Mitt i allt fick jag för mig att ställa mig på vågen. Varför i helvete skulle jag göra det??? Nej. Nej. Nej, säger jag bara.
Den här kommande flytten har kommit med ett par extra kilon!


Inte så konstigt är väl det kanske. Middag igår, en Grandiosa.
Mat på oregelbundna tider och mycket snabbmat har det blivit pga allt stök i lägenheten. Ingen matcirkel här inte... Japp, fluffi, fluffi blir det då.

Som sagt, en fuldag idag... Vill bara hem och gömma mig under täcket.