2010-09-29

GOING THE DISTANCE

Igår var jag i stora staden (usch så konstigt och skriva . Jag bodde ju i stora staden för bara några veckor sedan...) med mina kollegor. Jag, Fisan, Pattis och ex kollegan Carro snaska nudlar, babbla ikapp och shoppa lite på det.

Hitta en underbar och STOR halsduk på Gina. Har en känsla av att jag kommer leva i den. Love it!


Å tur var väl det, att jag hitta halsduken alltså.
Det var bara 5.7 grader i morse, burrr!!!


Den egentliga anledningen till vår date var ju då bio. Vår månadsbio (för att vara mer exakt) vi dragit igång med på tisdagar efter lön. Å ja, det är kärleksfilm som gäller. Igår blev den Going the Distance. Jag gillar den. Som en kärleksfilm ska vara. Mycket skratt och mycket kärlek, helt enkelt.
Sen är Drew Barrymore en skön böna. Gillar henne. Hon är sådär härligt flummig.

Hade gått upp 1.5 kilo i morse så jajjamän, jag år popcorn så det stod härliga till!
You know me...