2011-05-24

BLOGG PAUS!

Intensivkursen börjar närma sig med storsteg. Tror ni jag pluggat så mycket som jag borde? Nej Nej... Det finns ju så mycet annat kul och göra. Som en liten sketen vessla smiter jag under.
Men nu får det vara slut på glassarlivet.


På söndag bär det av mot Dalarna. I hela två och en halv vecka ska jag vara borta. Så all fokus måste nu ligga på teoriboken och att köra. Tvätt allt måste jag också hinna med. Och gosa delux med Starsky, såklart!

Dessutom kommer jag jobba en hel del dessa dagar då det är Morsdag på söndag. Blommor till alla mammor!


Jag är så snäll, förstår ni, så jag har ordnat så ni får 10% rabatt på vår hemsida fram till Morsdag. Beställ här!
Ange rabattkod: mor-anna (giltig tom 30/5)

Med det sagt tar jag alltså en liten paus här på bloggen denna vecka. Ha det gott alla gobitar! Ses snart igen!



PÖZZ PÖZZ PÖZZ