2008-05-23

Sexattack, drinkar och babes!!

I natt vaknade jag av att Starsky ligger och tokhackar mig med pekfingret rakt på hugget (mitt på muttan) i 120. Vad fan!?
Jag tittar på han och frågar "Vad fan gör du Starsky?"
Starsky: "Jag får inte tag i bollarna!"
Jag: "Vilka bollar?"
Starsky: "Till kulorna!"
Jag: "Eee. ok (vilka kulor?)... Somna om...!"
Starsky vrider lite på sig tittar sen på mig: "Jag snacka precis i sömnen va?
Jag: "Nähä???"

När jag är påväg till jobbet ringer jag till starksy och frågar om han kommer ihåg vad han bubbla om i natt? Svaret var:
"Njaäää...??? Eller jo... nu när jag tänker efter så drömde jag nåt om nå bollar som var som kvicksilver... Varje gång jag tog så åkte det bara åt olika håll!"
Ha ha, skönt och höra...!! Blev lite orolig när du låg och picka som en hackspett i hugget på mä!

Just nu sitter vår granne hos oss. Vår granne är faktiskt "en gammal väns" ex! Ganska sjukt... Han hade inte den blekaste att jag och Starsky bodde här när han köpte sin lägenhet! Ganska kul... Jag gillar grannen! Han är helt underbar när han sitter och berättar om sin planer för sin lägenhet! (Hans lägenhet är precis som våran, men spegelvänd) Han är grymt duktig och man fattar inte hur han får ihop det? Men fint blir d! Borde typ jobba med Room Service eller nåt!

Ikväll kom han ner som värsta Tom Cruise och gjorde drinkar till oss, lovely!
Först blev det något exotiskt från Peru: Pisco Sour.



href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZRPgo3iNWTVK5OpAPX44MiJJd782E6cqeW75LU3Ccl7QgaNrh0vPKteZayU0mhyphenhyphen4ikcVz38VCEZ0jF5dWv9EAtaArOr4MzJe-gYkUx9EGyZkRIpPLXCtbzJaXPB_CWHuktsIl926PCfWA/s1600-h/DSC00193.JPG">

Vi drack tydligen också nåt med en larv i från Mexico!!! (Vidrigt!!!) Mezcal (inte tequila), hette d.... Sen kan man ju undra om det det här med larver är helt ok??? Man har ju hört talas om tequila och maskar/larver, men jag trodde inte att det var sant! Men jo!!!! Det är sant! Tydligen gör det smaken mycket bättre?? Vad? Vad i larven gör att det blir mycket godare??
Ja ja, jag har iaf tagit en... inte en larver, men med innehåll av en! Galet!

Sitter här med ett glas Rosé, mums! Sommar dryck!!! Starsky och granne sitter och är sociala, inte jag!!! Jora, jag lägger in en kommerntar ibland...
Imorgon ska jag jobba till 15.00.. Morsdag! Blandade känslor.... Jättekul att alla älska sina mams... men fan vad jag måste jobba!!! EGO! Ja...!!!! He he...
Faktiskt så har mitt blomstrande arbete fått mig och bli lite mätt på dessa högtider! Som Alla Hjärtan ex... (Världens fjöniska dag!) Varför kan man inte älska varandra året om???

Imorgon kommer snygga babes från Götet och hälsar på... ÅÅÅ så roligt!!