2008-05-21

Snaaart tillbaka till verkligheten...

Har liksom inte riktigt vaknat till liv sen jag kom hem från resan. Har varit som ett vrak!
Vill bara sova, sova, sova... Men ändå har mina dagar inte varit lugna en sekund sen jag kom hem.
Grillning hos svärföräldrar, Brunch hos paret lilla Essingen, galet kul rockfest på planeten i lördags (www.planetcreative.com) Bakis i söndags! (Kanske var det där jag börja känna mig som hemma igen?) He he...
Jobb, jobb, jobb... Morsdag på söndag! Alla är som tokiga igen och ska uppvakta sina kära mammor...

Har liksom inte haft någon ork och prio på att skriva, men det kommer väl!

Ikväll tog vi en sväng till Sumpan och kikade på Teddy To Drunk och Friisans nya lägenhet! Verkligen fin och det är alltid lika kul och träffa dem! Längtar tills vi ska åka till Stryn i Norge midsommar veckan! Hoppas jag hinner hitta någon ny (billig) bräda tills dess... Min gamla (nintendo) bräda kan man nästan ställa på museum... Börjar fan växa skägg på den snart! Sååå gammal är den...

Men vart tog det varma vädret vägen som alla skickade sms om när jag var borta?? Va det bara en kupp för att ni var avis för att jag låg på beachen på Hawaii??? ; )
Nu får sommar värmen komma snart! Vill sitta i någon park och bara mulla med öl och bra musik!

Nä nu ska jag gå och nussa.... Puss och kjam och nyp i stjärten!