2010-06-20

GRÅTER DU?

Vakna i morse, kika på mobilen och fick se denna fråga i ett sms från mamsen.
Satte jag mig yrvaket upp i sängen, Gråter jag? Varför skulle jag göra det?

(Lite trögkopplad) Det var såhär...
Jag tillbringa min eftermiddag/kväll hemma hos mamsen igår lördag (och slicka sockerkakssmet).


Å hela tiden medan vi förberedde för middagsbjudning till kvällen stod TV:n på i köket så vi kunde följa the Royal wedding samtidigt.

Å ja... jag böla, böla och jag böla! Kunde man göra nåt annat? (Försökte skylla på den hackade löken) Jag riktigt tokgrät när Daniel och Victoria sagt ja till varandra och Daniel torka sina tårar. Oh lordi!

Jag missade dock Daniels tal till Victoria. (Jag sussa gott då...) Tur var väl kanske det. Det var då mams hade skickat frågan.
Ja, jag hade garanterat gråtit. Krokodiltårar!

Så fint så...