2010-06-17

KOLLONILOTTSMYS

Åt min första färskpotatis igår. (För i år)
Å gud så gott det det var då! Till de blev det kött och smarrig sallad med allt möjligt i. Mums!

Tillbringa min gårdagskväll på en kollonilott i Skarpnäck. Min plastic daddys mor bor hela sommaren där i sin lilla stuga. Eller ja, lilla och lilla... Den är väl lika stor som vår lägenhet. Den enda gången hon måste åka hem är när hennes trosor är har gått åt. Närmare bestämt 30 stycken fick jag veta. Så en gång i månaden blir det.
















Supermysigt litet hus med en tomt full av vackra blommor.
Det var jag, mamsen, plastic daddy, plastic grandma & plastic cusin.
Verkligen trevligt och vackert väder hade vi. Men guuud så kallt! Vi fick äta inne. När vi åkte senare på kvällen var det inte mer än 9 grader ute! Burr!

Hallå, vart är de härliga ljumna sommarkvällarna nånstans???