2010-10-04

LÖRDAGS GLUFS & SÖNDAGS FYND

Det blev en kort helg (jobb i lördags), men ack så naggande god.

Lördags kvällen spenderades i soffan med bästa Bempis. Riktigt soft och mys. Vi kika film och vi åt. Vi åt. Vi åt. Vi åt.
Och så åt vi.



En fet räkbomb till middag. Två olika godiskålar (Bempis = Lakritsfantom, Jag = Fruktis tönt). Ost & Kex. Jordnötsringar. Sour Creme Stjärnor. Coco Cola Zero på burk. Sa jag att vi åt?

Till sent in på natten sen låg jag själv (ensam hemma för första gången i huset, lite läskigt faktiskt...) i sängen och kika på The blind Side. Otroligt bra film!

På söndagen sen var det Marknad i Örnsköldsbro. Jag, Starsky, mamsen och plastic daddy på utflykt.
Älskar marknad! Å den var riktigt bra, visst lite mycket folk kanske, men det hör till. Vädret var toppen så det var otroligt härligt och vara ute i friska höstluften hela förmiddagen. Kom hem med flera genomskinliga påsar med massa skojsigt kul i.




Hatt & väska till mig själv. Härliga trä gubbar, "Sov Gott" ord och drömfångar till sovrummet. Kylen är fylld med smarriga vilt körvar, marmelad, ost & knäckebröd.

Den perfekta marknadshoppingen!