2010-10-05

PRECIS HEMKOMMEN

Fick ihop en spontan date med min Fisa Li.

Lite shopping på Lagerhaus och sen på bio.
Vi såg "Lyckan, kärleken och meningen med livet". Jag vet inte vad jag tycker riktigt? Tror kanske att jag hade lite för höga förväntningar efter att ha hört alla som läst boken säga att den är bra.

Men visst, filmen var ok och det är en härlig story. Men med tanke på innehåll och titel såg jag framför med en riktig tankeställare, men icke. Däremot kan jag tänka mig att boken är riktig bra då böcker är mer detaljerade. Alla säger ju att den är bra. Tror minsann jag får sätta tänderna i boken och få den rätt feelingen. Jag tror den finns där.


Hann inte med nån mat innan bion. Min middag fick bli popcorn! Jag kan väl säga som så här, jag mår vansinnigt illa nu. Är egentligen sket hungrig, men mår pyton för att stoppa i mig något vettigt. Men oj så gott det var i stundens hetta!

Tack fisen för en myskväll! Så kul och se dig. Så saknad på jobbet...