2011-03-24

BUS MED ME MYSELF AND I

Idag pyser Starsky till Sälen med en massa gubbar. Den årliga Konferensresan (sitta toppstuga, dricka öl & jäger) går av stapeln denna helg. Helt ok för mig. Fick mig en gos&mys kväll igår så jag ska nog klara mig. Tycker om och leka med mig själv...
(inga snuskiga tankar nu ok)

Ikväll bär det av mot Patricia med gamla och nuvarande kollegor. En spontant ihop fixad middag, för skoj skull. Och det ska det bli. Lite käk och babbel över ett glas vin. Eller två. Ska dock försöka ta det hyffsat lugnt.
Fast vi får väl se hur det blir med den saken... Känner mig själv rätt bra. Ett blir två. Två blir tre. Tre blir fyra.
Hepp så är man glad i hatten och livet är en fest, ha!


Från det ena till det andra... Köpte ny hårspray igår. Oh my god, oh my god så gott den dofta. Sniffa hårspray ikväll kanske? ;)