2011-03-01

HOME SWEET HOME, WITH PAIN

Kanonväder på söndagen när vi skulle lämna fjället. Så typisk va, bara för att man ska åka hem, ja kommer finvädret. Plutta oss liksom.
Men å andra sidan underlättar det fina vädret resan hem betydligt. Mulet och snökaos är ingen höjdare...


Dessa långresor tar dock knäcken på mig många gånger. Likaså denna gång. Det är min förbenade nacke som spökar. Blev hemma igår från jobbet. Kom inte ur sängen.

Det känns som ett tokbultande hjärta i mitt vänster bakhuvud, som skickar ut blixtar i skallen. Det är vidrigt. Denna gång var det så illa att jag var tvungen att kräkas av smärtan.
Ska det vara på detta vis? Blir så deppig! Det tar liksom udden av det roliga att åka till fjällen & stugan. Så jävla ledsen blir jag.

På torsdag har jag en tid hos en Osteopat.
Hoppas på magiska under...