2011-03-18

VILL BARA LÄSA...

Just idag är jag riktigt jävla trött på livet. Så där less som man kan vara ibland. Har lust och be nån fara åt helvete. Bara sådär. En skön känsla, tror jag. Musten gick ur mig, helt enkelt.
Men det går nog snart över. Det är ju helg! Det är bra. Inga större planer har jag heller. Ska njuta som bara den.


Har satt tänderna i Anthony Kiedis (sångaren i Red Hot Chili Peppers, om nån undrar) självbiografi - Scar Tissue. Otroligt bra!
Varje lugn stund jag har åker boken upp. Vill bara läsa. Och det är det enda jag gjort och har haft lust med i veckan.

Fast bio med mina kollegor har jag ju också hunnit med. Vi kika på Min Låtsasfru. Lite seg till en början, men sen skoj. Adam Sandler har alltid varit en favorit hos mig och Jennifer Aniston är också en kul prick. Och Oh my god(!) vilken killer body denna 40-åriga kvinna har. Drömkroppen... (tänkte jag och gluffsa vidare på mina popcorn...)

Trevlig helg på er era sockertoppar som kikar in här!
PÖZZ!