2009-11-02

GE MIG TURKOST!

Strosat runt på stan en sväng efter jobbet idag. Tycker om och gå i min egen värld och kika och få inspiration.


Är på jakt efter gardiner i turkost till köket/vardgsrummet. Jag ser dom framför mig... lite glans, lite sammet i mönster (som det gröna mönstret till höger, men mörk turkos då) , men hittar dom såklart ingenstans. Så typiskt!
Indiska kändes som rätta stället och visst fanns det något likvärdigt, men för korta! Nackdelen med att ha högt i tak...














Kom istället hem med lite annat smått och gott från indiska. Lykta, Buddha (i turkos såklart! Passar superfint till en kudde jag har sen tidigare) och två färgglad korgar.



Jag och Starsky ska i hallen sätta upp elfa hyllor från golv till tak. En riktig plotterhylla ska det bli. Rörig men ändå stilren. Korgarna kommer passa in som handen i hansken! En varsin att slänga nycklat, plånbok och annat skrot som brukar ligga löst och skräpa. Det kommer bli så bra!