2009-11-20

JUL KUL!

Det blev en helkväll på ICA MAXI i Häggvik i går. Låter kanske inte så jätte upphetsande, men det va det! Me and Bempis in action, kan man säga...

Första advent börjar närmare sig med stormsteg. Har man då en klädbutik som min bästa Bempis har så är det dags för julskyltning. Och har Bempis då en vän som mig med en dekoratörsutbildning i grunden - Såklart jag ställer upp för min bästa vän!
(Även om jag känner mig sjukt ringrostig och helt IQ befriad från min kreativitet...)


Tänker er en hel avdelningen med en massa julprylar från golv till tak. Ljus slingor, glitter, julpapper, bockar, tomtar, kulor, kulor och så lite mer kulor i julens glada färger. Att sen få roffa åt sig allt man vill (typ) för att få ett skyltfönster juligt inspirerande. Me and Bempis went bananas! Det blev en full vagn med julkul!

Så nästa fredag ska vi gnugga våra kreativa geni knölar och få ihop något kul och samtidigt ha lite mys med glögg och pepparkaka! Kul i jul!