2009-11-22

TOTTO POLLE!

Sms från Bempis:
Hoppas ni får en mysig dag idag. Ni kommer få sååå ont i baken imorgon! Men det kommer vara värt det! Bamsekjamis!


Jag kan säga att jag känner det redan nu... Har så djävulskt ont i stjärten! Och ja! Det var värt det!


Jag har ridit islandshäst (eller häst överhuvudtaget) för första gången idag! Yeay, I´m a cowboy!
En mysig date med mina bitterfittor. Först lite glögg och peppisar. Sen ut på en 2 timmars tur. Trots regn och mörker blev det en trevlig och mysig sväng på hästryggen genom skogen över bäckar, stock och sten. Nån kvist i skallen blev det också och med det en hel del fniss, hihi... Inte direkt rutinerad!

Jag kan väl säga att hästar aldrig varit en favorit (sen jag var liten och en bjässe till häst stämpla mig på foten och vägra flytta på sig!), men efter idag... Jag gillart! Det var ett skönt lugn över det hela. Klick, klock, klick, klock...
Måste prova igen nån gång!

Fler bilder här, här och här!