2009-11-01

SKÖNA LÖRDAG!

Att vara med hund ett par dag är bra. Speciellt till en hund som är tröttast i världen! Fick min sovmorgon, tog en dusch, på med facet, hoppa i kläderna och drog upp Starsky för en promis på Långholmen med doggisen. Skönt och mycket uppfriskande! Bra start på dagen!


Det uppstod dock en liten serie skrämsel på ön. Buddha blev rädd för en tjej som kom springades ner för en trappa. Han röck till och skrämde in sin tur tjejen som blev rädd och sprang rätt in i ett träd! Oooops!
Det var inte alls bra och jag bad om ursäkt. Tjejen log, tur! Efteråt hade jag såklart dåligt samvete, stackarn... Men jag kunde liksom inte låta bli och skratta. Det var som på film, en sjukt bra komedi!


Resten av dagen var riktigt soft. Som en lördag ska vara! Buddha hitta hem till matte. Vi parkera bilen och gick på caféjakt längts med Sveavägen. Hitta inget mysigt så det blev nudles på 7-eleven vid Tulegatan med en Aftonbladet Klick i hand. Inte så jätte charmigt kanske men bra spana på folk plats.
Var efter det in på IN & FINN. IN & FINN is the shit! Har du aldrig varit där, gå dit! Shoppa duschprylar (billigt, billigt) och fynda en mintgrön spikmatta för 199, sjukt billigt! Den ska provas idag!
Till kvällen blev det soffhäng i Stocksund med svull. Det var hockey, Djurgården-Timrå. Intresserar mig inte ett dugg (tacka vet jag LEKSAND!), men himlans trevligt var det ändå! Jag älskar verkligen sköna hemmakvällar med vänner jag tycker om!

Marinella, tack söta för uggisarna! PUSS!