2009-11-10

KNARRANDE SNÖ & VARMA HANDSKAR

Men hej hallå, vad tiden springer iväg. Det är ju för bövelen snart jul!
Julschemat har kommit på jobbet och vet ni? Jag ska vara ledig i två och en halv vecka med start på julafton. Tjoho! Och gissa vart jag ska vara?
IDRE! Oj så mys det ska bli! Längtar!

Men först blir det en tripp till Idre över helgen som kommer. Dags att hoppa i min snowboard outfit och ta mitt första åk. Känns helt overkligt!
Tänkt vad man kan förflytta sig, som min svärmor alltid brukar säger. Från en grått och tråkigt Stockholm till en snö täckt fjäll...
Svärpäronen ska med i helgen också. Det kommer bli extra kul och visa upp det vi åstadkommit i vår lilla stuga. Vår stuga... Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag och Starsky faktiskt äger en egen stuga!


Idag ska jag på handskjakt! Fröken Fröbba tyckte hon var jättesmart efter förra vintersäsongen...
JA! Jag slänger mina gamla handskar. Då måste jag köpa nya till nästa säsong...!
Verkligen smart... Känner lite panik. Tänk om jag inte hitta några idag. Då sitter jag i skiten... Bra där Anna Virr Panna!