2011-12-29

I VÄNTANS TIDER

Julen är över. Massor med fina klappar (Tack, tack, tack!) och galet mycket mat har det blivit. No shit liksom... Här var det jul!
Själv har jag mest känt mig som en åskådare i allt spektakel. Fann min plats i soffan och där satt jag, stabilt, julen igenom. Det har varit lite trist & jobbigt att vara off, men vad göra...

Magen börjar bli riktigt tung nu och jag pallar inte med så mycket. Jag får ta det lugnt. Och det är precis vad jag gjort de här mellandagarna. Bara varit, tagit allt i min takt, vilat och njutit av egen tid. Det gäller att passa på nu - det är lugnet före stormen.




Idag har fötterna fått sig en omgång. Fotbad, fila - fila, smörj - smörj och så (inte helt jävla enkelt med tjockismage att få på) nagellack. Skadar inte och vara lite fin till man ska ligga på förlossningen och fladdra med benen...