2011-12-09

SJUKSKRIVEN

Besöket hos barnmorskan resultera i sjukskrivning resten av tiden innan mammaledigheten. Bra eller anus?

Igår kände jag varken bu eller bä, men nu börjar det kännas bra. Behöver ta hand om mig själv. Det onda och stressen har tagit över mitt liv. Not so funny. Men nu kan jag slappna av lite och lyssna på min kropp och leva därefter.

Det blir rätt långa dagar dock, men en skön tidsfördriv (när jag vilar, som jag gör typ hela tiden) är böcker. Och som jag har läst på senaste. Ett tag var det bara Rock Star självbiografier. Nu är det bara kriminalromaner. Men det har blivit lite to much att jag nästan blandar ihop alla case. Behöver ett break.


En IQ befriad bok om Ron Jeremy kan inte bli bättre. Idag har jag tex lärt mig allt om hur det funkar med swingers. Kan ju alltid vara bra och veta.... eller inte.

Annars? Ja, har du tråkigt och vill fika eller nåt (igår fick Friisan & lilltösa äran och underhålla mig) vet du vart jag finns - @ home!