2011-12-11

LÖRDAGSBUS

Äntligen har Friisan och Teddy flyttat in i sitt nya hus här i Bålsta.
Me happy!

Igår bjöd de in till Glöggparty/Inflyttningsfest och det var så förbannat trevligt. Det var många där (eller de flesta egentligen) jag inte träffat på väldigt länge, säkert 5 år då vi bott i storstan, så det var extra kul. Det är ett riktigt skönt och tokigt gäng så det blev mycket skratt!

Tjockisen som i vanliga fall kastar in handduken ganska tidigt kom inte i säng förrän 3 på natten. Det är stort mina vänner. Visst var jag toktrött men jag ville inte åka hem. Det var en sån härlig stämning genom hela kvällen. Det gillas alot!


Köpte en nya topp från Gina Tricot, kvällen till ära. En topp som faktiskt passa magen riktigt bra. Känns som det var hundra år sen jag unna mig något nytt och piffa mig lite extra. Behövde det! Va lite fin... Det är inte ofta man känner sig det nu för tiden.

PÖZZ!