2011-11-04

HÅLLER TUMMAR FÖR 100%

Fredag idag, yeay!

Har jobbat denna vecka. Fick mjukstarta på 50% och det har gått helt ok. Provar på heltid nästa vecka. Hoppas verkligen att det ska funka. Vill leva så normalt som möjligt (trots lite skavanker) den sista tiden (tror tiden kommer gå fortare då), men framför allt, pallar inte med alla turer fram och tillbaka med försäkringskassan. Jag sliter mitt hååår!

Går det som jag önskar kommer jag sen jobba fram till den 16 december då jag säger Tack och Hej för mig och går på mammaledighet. Can´t wait!


Vet ni en sak? Jag är så förbannat jävla glad att jag gav mig själv en spark i röven och tog ett körkort. Jag vette sjutton hur jag hade klarat mig annars under denna tjockisperiod. Hade dött om jag skulle ta mig till fots till tåget varje dag. På riktigt.