2011-11-27

LIVINGROOM TO MASTERBEDROOM

Oj oj oj, hold your horses! Shit vad tiden springer iväg...
1 advent idag. (10 plusgrader och regn, vilken skit! Men glögg, pepparkakskladdtårta, en massa ljus och besök av mamsen och plastic daddy gjorde det till en riktigt trevlig advent ändå)

Det slog mig igår när jag stod i duschen att jag knappt har något minne från varken sommar eller färgglad höst. Vart tog dessa årstider vägen? Vad har jag pysslat med egentligen? Jag fattar ingenting? Bara att tiden rusar iväg samtidigt som jag lullar mig fram i nån form av bebisbubbla och varken hör, ser eller gör nånting, känns det som. Rätt skönt, fast det är endel som måste fixas innan nedsläpp.

I helgen har vi (eller ok, Starsky darling) börjat måla vårt nya sovrum. Det kommer bli så fint! Bilder kommer. Under tiden...





... kommer äntligen bilder på vårt (nästa färdiga) vardagsrum. Bättre sent än aldrig!