2011-11-13

JAG SMYGER RUNT OCH FYNDAR

Klockan 04 nånting stövla (slå-klackarna-i-taket) Starsky in. Hade hamnat på 30-årsfest. Så medan han sov ruset av sig (på soffan) i morse brumma jag mot Jakan centrum. Var egentligen inte ute efter något speciellt. Kände mest för att strosa & kika lite.

Har börjat smyga runt lite på bebis avdelningen. Det finns ju så söta och tuffa prylar. Har ännu och inte köpt något i klädväg till liten. Jag vet inte varför? Men jag vågar inte riktigt. Känns för tidigt, även fast det kanske egentligen inte är det? Äh, jag vet inte... det är lite läskigt på nåt vis. Jag har nog, som sagt tidigare, inte riktigt förstått att vi ska ha en bebis. Å när jag plötsligt går där i djungeln bland alla pytte pytte kläder blir det på riktigt. Å mina vänner är det inte långt ifrån att tjockisen börjar böla. Lika bra och sticka därifrån illa kvickt. Shit så blödig jag blivit på senaste...


Istället fynda jag lite till mig själv. 4 örhängen från Ur & Penn.
25 kronor/st. Som hittat!