2011-11-22

LEDIG DAG = IKEABESÖK

Tog mig en ledig dag igår efter konferensen på Krägga. Ett bra beslut från min sida. Vila bör jag, annars dör jag. Typ. Fick mig en härlig sovmorgon. Och gudars vad jag sov! Känns som det var hundra år sen jag gjorde det. Har svårt och sova nu för tiden.

Efter frukost, dusch och piff brumma jag mot IKEA och mötte upp bästa Bempis. Det är ju första advent till helgen - galet!
Behövde bunkra upp med lite adventsljus och annat småpynt. 19 kronors köttbullar slank också ner.




Men vet ni vad, det var knappt jag tog mig runt IKEA. Helt jävla sjukt. Den här foglossningen jag dragit på mig är inte och leka med och inte heller orkar jag hålla upp min kropp en längre tid. Får spagettiben av att bara gå! Fick hänga som en puckelryggad gamling över en störigt knisslig vagn.

Det här är ju skandal! Att inte kunna gå på IKEA liksom...