2011-11-12

ZZZzzzzZZZZzzzzz......

Starsky höll mig vaken i princip hela natten, fredag till lördag. Direkt när han fått i sig mer än en bira lägger han till med snark. Jag hatar snark. Jag blir galen av snarkljud. Jag skulle kunna döda... nästan. Vakna inte på något bra humör idag...

Men det gick så småningom över efter att jag fick se att Starsky köpt godis till mig. (svårtflirtad gravid tjej...)


Ikväll har vi firat Starskys pappa som fyller 65 år. Han ville inte ha något jättefirande, men det går ju inte riktigt och låta bli. Fast det blev en lugn tillställning. Vi överraska med 3-rätters middag på Båtsbacken. Bara familjen. Så trevlig så.

Tjock och gravid som man är åkte jag hem lite tidigare. Starsky lär komma hem med mer än en bira innanför västen idag med. (ZZZzzzZZZzzz...) I natt blir det soffan för hans del!