2009-04-02

Fråga Olle - Martin Björk

Ingen träningen blev det igår. Men lika glad var jag för det, faktiskt!
Har tappat suget totalt denna vecka.
Känner lite stress inom mig. Har lite för mycket planerat-och-måste-göra-saker innan nästa torsdag då vi åker på en 10-dagars tripp till härliga Sälen igen.
Tror nästan jag måste göra en sån där måste-göra-check-lista som folk håller på med så jag får ihop det innan dess.

Igår var det alltså städ på check (om jag hade haft nån) listan. Men någon storstädningen blev det då inte... Plockade mest bort en massa löst skit som av någon konstigt anledning lagt sig i hela lägenheten, dömde diskmaskinen och tvätta lite kläder. Dammråttorna ligger så fint kvar, men jag snubbblar iaf inte nu när jag ska ta mig nånstans genom lägenheten. Dammsugarn får sig en omgång idag istället.

Innan mina ögon så sött föll ihop igår titta jag på Fråga Olle. Jag säger bara Martin Björk!
Finns det någon roligare människa?
Hans humor är bara så jävla skön!
Verkligen min typ av humor. Jag skrattar så jag dör!
Bara att se på han får mig att brista ut i skratt.


En dag med honom... Ja jag tror fan det skulle vara the day om my life!
Jag ser framför mig hur magen krampar sig, kinderna värker och tårarna sprutar!
Martin Björk skulle jag vilja vara kompis med!