2009-04-20

Vardagar


Då var man tillbaka i vardagen igen. Starsky har stuckit iväg på innebandy. Jag sitter hemma i soffan. Blev inbjuden till Marinella och 76:an och hänga medan Starsky träna. Det hade varit supertrevligt men kände samtidigt att jag ville vara hemma och ta det lugnt. Hade världens beslutsångest! Men tillslut valde jag lite tid för mig själv. Har precis tryckt i mig en omelett med hotdogs i och sallad, tagit mig en dusch och ska nu lägga mig i framstupat sidoläge och titta på Madagaskar 2. Får passa på och titta när Starsky inte är hemma eftersom han inte blir riktigt lika uppspelt av en tecknad film som jag.

Fick precis ett mms från 76:an med en bild på glass med hjortronsylt som jag tydligen missar. Taskigt!
Nu måste jag nästa sätta tänderna i min B&J som står i frysen. Bara för att...