2009-04-01

Beslutsångest

Arg som ett bi är jag idag, och trött!
Det har gjorts en uppdatering i våra system här på jobbet vilket gjort att de dagliga arbetet inte funkar riktigt som det ska.
Är det något som får mig riktigt vansinning så är det när saker inte fungerar som de ska, grrr... Kom inte när, du får en rak höger!

Hade tänkt att jag skulle träna efter jobbet idag. Men just nu är jag otroligt osugen! Träningen får mig säkert på bättre humör och tillfreds allmänt, men mitt ostädade hem ligger över mig...

Jag skulle verkligen behöva åka hem och tok städa. Det är så stökigt och skitigt hemma, vidrigt och äckligt är det! Fixar inte att vara hemma när det är så...
Jag vet att om jag tränar så kommer jag bara däckar i soffan efteråt. Inte ha ork till måsten... Och jag måste verkligen idag! Pallar inte en dag till i vår svinstia!

Frågan är vad jag mår bäst av egentligen?
Träna eller ha det fint runt omkring mig?
Förmodligen både och, men det är inget alternativ just idag...