2009-04-04

Trion

Här sitter vi, trion... Det är en blandad kompott av väl och illamående. Men vi kämpar på och vi gör det bra! Humöret håller vi uppe. Nästan lite överdrivet.
Så himla käcka och trevliga är vi i telefonen idag!

Rolig kväll igår!
Kan väl säga att mina 4 öl inte räckte värst länge. Men det kunde väl vem som helst räknat ut med arslet! En och annan öl, drink och shot slank också ner...
Men att tillägga, det är jag som är den mest välmående av oss (trion) idag...
Askungen var ju hemma vid midnatt, fick sina skönhets timmar och vakna, klev ur sängen som en fjäril lämna sin puppa...
3 snabba - ett stort glas mjölk, ett stort glas vatten och en treo och jag var redo och möta dagen!


OK DA! Jag sitter här lite småtrött med gårdagens smink, kn*pip*ll rufs och känner mig allmänt sunkig, men, men, men jag mår bra! Och vädret är alldeles, alldeles underbart!