2009-04-24

SKIROCK NÄSTA!

Oj, en riktig huller om buller dag har det varit på förmiddagen här på jobbet. Det ringer stup i kvarten, knepiga ärenden och lappar till höger och vänster. Vet inte riktigt vad jag håller på med, knappt vad jag heter?
Skönt att jag ska gå tidigare idag!

Min lilla rosa. Väskan som klev in i mitt liv för ett år sedan på Hawaii och som är med mig i vått och torrt är åter igen packad för en tripp till Sälen. Det nalkas avslutningshelg. Riktigt laddad är jag!
Jag har en bra känsla i kroppen. Det kommer bli en bra helg!


Däremot gick det inge vidare med min jackshopping igår. Ingenting föll mig i smaken, men så är det alltid när man verkligen vill hitta nåt.
Istället sprang jag på en hoodie and I fell in love... grymt snygg!
Med tanke på värmen som nu har kommit så känns det helt rätt!


Vem behöver jacka...