2009-04-21

NYA TAG - Snart...

Att vara tillbaka på jobbet känns väl sådär. Man tror att man efter semester ska ha samlat krafter och va på hugget, men nä ni... Skulle inte tro det!
Seg som en godis råtta är jag!

Kan nog vara så att min brist på träning och intag av onyttigheter satt sina spår. Har inte tränat på 3 veckor nu! Ajjabajja!
Sen har maten under vår semester inte hört till kostcirkeln direkt. Har knappt sett ett sallads blad så långt ögat kan nå.
Istället har den kolsyriga alkoholiga drycken kallad öl flödat och stått för underhållningen till och från. Och det vet väl alla, öl är inte direkt någon hälsosam dryck. Har hört att en stor stark är 4 st semlor!
Sicken tur att min nya favvo öl är Pripps Blå Pure. Då kan jag ta en öl med gott samvete! Eller?


Nä det blir nya tag efter helgen! Ska först ta mig igenom kommande avslutningshelgen i Sälen. Sen så!