2010-05-18

KUNDSERVICEDAGEN + BIO

Har idag boostat mig med en massa positiv energi.
Idag gick Kundservicedagen av stapeln på Cirkus. Jag och en kollega fick följa med bossen för att vi gjort ett bra arbete. Det känns kul. Att få lite extra feedback på jobbet.

Imorse tog vi båten från slussen över till Djurgårn (mys!) för en heldag. Det var 5 olika föreläsare. Det handla såklart om kundbemötande, men jag kunde relatera en hel del till vardagen också. Mycket inspirerande och en hel del tankeställare fick vi.
Det är lätt att trampa vidare i samma gamla vanor. Man måste våga bryta mönstret.
En mycket givande dag.


Efter dagens slut tog jag mig en promenad från djurgårn till Hötorget där jag mötte upp två av mina andra kollegor + en exkollega. Bio time!
Som vanligt blir det kärleksfilm när vi träffas. Det blev Last Song som vi egentligen inte hade någon aning om vad den handla om? Till en början en riktig tonårskärleksfilm (lite töntig faktiskt) men som sen gjorde en helomvändning. Vi kom alla ut från salongen med tårfyllda ögon. Shit jag grät mig igenom halva filmen! Buhuu...















Nu känner jag mig som en vidrig uppstoppad gris av allt popcorn jag pulat i mig. Men det gör inget. Det har varit en bra dag. Föreläsarna fick mig till gapskratt. Jag fick en mysdate med mina fina kollegor och lite tårar på det. Som sagt, en mycket bra dag. Rakt igenom.

God natt!