2010-05-15

TROTS ALLT... ME SO HAPPY!

Det såg mörkt ut ett tag. Men trots mina baksmärtor och panikartade toalett besök lyckades jag, som tur va, ta mig ut i solen en sväng idag.

Ett besök på Cykelringen på Hornsgatan blev det. Å vet ni, jag har köpt en cykel!
Jag har inte haft en egen cykel sedan tonåren då jag hade en ljuslila med bockstyre. Den var så fin! Då.
Nu har jag hittat en ny kärlek. Nämligen en K2 Mountainbike. Den är vinröd och guld färgad med blommor på. Anna cykel! Det var verkligen kärlek vi första ögonkastet. Lycko skutt! Tjohej!
(Bild kommer imorgon när jag ska ta mina första tramp)


















Jag säger det igen: WOW vilken värme vi haft idag.
Till och med i skuggan. På balkongen från vårt trapphus in mot innergården blev det en myslunch. Det hade man inte kunnat tro för några dagar sedan.
Det blev takeaway från Därmed Pasta. Ceasarsallad för mig och pizza för Starsky. Fick dock inte i mig så mycket pga min oroliga mage.

Har hela dagen känt mig som Charlotte i förra Sex & the City filmen, när de är i Mexico. Fast jag har då inte skitit på mig. Hua!