2010-05-25

DUKTIG JAG

Trots mitt så vansinnigt trötta jag just nu så har jag fått lite gjort ändå.


Ett besök på Eken för nya p-piller. Fick dessutom en remiss till en riktig gyn. för att kika lite grundligare (inte i hugget alltså, utan) på mitt deppmood innan det är dags för lingonveckan. Blir otroligt deppig. PMS monster. Riktigt jobbigt. Känner inte alls igen mig... Har inte mått såhär förut. Får se om jag blir nå klokare efter det besöket?

Biljetterna är bokade till Sex & the City filmen på lördag. Tjohoo!!
Är det strålande solsken bli det picknick på skinnarviksberget innan. Bitterfittorna och jag! KUL!


Tränat. Två pass på raken. Core och step. Pep idag! Känns otroligt skönt nu efteråt. (Lite ångest över att jag ätit som en gris i helgen...)

Räkningar betalade. Blä så tråk, men nu är gjort!