2010-07-05

DET HÄR DET BÄSTA!

Strålande solsken och båt!

Runt 14-tiden blev jag igår upplockad vid Slussen av bästa Bempis och Jocke i deras nya båt. Deras vovvar var också med.

Hela eftermiddagen och kvällen tillbringa vi i Stockholms vatten. Vädret var grymt och det fläkta sådär precis lagom. Stockholm är så otroligt vackert från seaside.
Vi åkte runt Djurgården. Fjäderholmarna. Slussa oss genom slussen.


















Stanna på Flyt för deras underbart goda räktallrik med gott bröd och Aioli. Till den en kall bira. Ett riktigt moment. Som jag längtat efter denna shrimp plate - så god!


















Resten av kvällen cruisa vi runt och bara njöt av sommarkvällen. Förbi mina hoods. Långholmen. Reimersholme. Pampas. Genom Karlbergs kanalen in mot stan igen. Vid 20-tiden var vi nöjda och de släppte av mig på Loopen vid street,

Tack mina fina! Vilken fantastisk dag! You made my sunday!