2010-07-24

UTTRÅKAD

Det spöregnar ute. Usch och fy.
Starsky är på konsert på Debaser Medis - Good Charlotte. Jag fick inte följa med, buhuuu... En boys night out som det så fint kallas. Ok da!


Men faktiskt, så från början var jag inställd på det och såg fram emot en hemmakväll själv.
Åker i morgon till Smögen i några dagar (yeay!) och sen vidare till stugan i Idre. Hade tänkt packa i godan ro. Fixa naglar och annat tjej göra. Men efter att boysen var här och tog ett par för bira och sen gått är jag inte sugen på nått! Otroligt jävla uttråkad! Bara en massa skit är det på TV:n också...
Bored, bored, bored!

Nä, här kan jag inte sitta och gnälla... Bara och rycka upp min slapptask till röv och ta tag i packningen helt enkelt. Vi sticker tidigt i morgon bitti. Just do it!
Med lite skön musik på hög volym ska det nog gå för sig.