2010-07-06

MYGGFANSJÄVLAR!

Helgen har varit super duper kanon rakt igenom... nästan.

Jag fick...

... njuta av värme och sol!
... min fredagsöl. Ingen Corona. Men SOL. Med lime. Sak samma.
... en efterlängtad sovmorgon på lördagen.
... plaska som ett barn i svärföräldrarnas pool.













... gå på vuxenparty och fira Peter (gubbe) Platt som fyllde 40. Supertrevligt!
... efter detta eftermiddag/kväll/natta firande myggbett till förbannelse!!!
(Det är här helgen kanon blev nästan kanon)

Räkna mina myggbett igår.
Börja på högerbenet. När jag börja närma mig 25 stycken på första benet gav jag upp! Jag har lätt lika många på det andra och sen dessutom några på skalleknoppen!
Hur sjukt är inte det??? Å gud så det kliar!


Klicka bilden (för större) för att se en liten bråkdel av alla bett jag fått. Stor och små. Som jag ser ut!

*Kli*Kli*Kli*