2010-07-13

VÄRMESLAG & ETT TOKPIRRIGT INRE

Det är värmebölja minsann. Svetten rinner...
Jag vill absolut inte klaga. Men däremot kan det gärna få komma ett monsunregn och dra över vårat plötsligt tropiska land. Jag flyter liksom bort här och behöver lite frisk luft, känner jag...

Det är inte bara värmen som gör en helt matt just nu.
Det är kombination av att vi i helgen har haft visning på lägenheten. Är nu otroligt spända på hur budgivning kommer gå? Det har varit massor med folk och tittat och många har visat intresse, men jag vågar inte hoppas på nånting. Mitt i sommaren...

Under visningen igår kväll åkte vi till Kanaan badet med Friisan och T2D. Köpte med oss gosaker till picknick och la oss i skuggan. Det fläkta härligt nere vid strandet. Behagligt skönt. Vi åt gott, snacka skit, läste tidigningar & bara va...
Eller ja...


























Hispiga, stirriga, pirriga, ängsliga & nerviga är snarare några ord som beskrev mina och Starskys känslor under kvällen och idag. Jag är så nervös så jag mår illa!

Snälla, hjälp mig hålla alla tummar och tår för att det ska gå bra!