2010-07-08

SOMMARGUNG

Grymt härlig kväll på Grönan igår!

Jag, Starsky och (Marinella) Marie börja vår kväll på Tyrolen för lite käk. Såklart blev det tyska körvar. Bland annat en Tyrolerwurst som var bland de längsta korvar jag sett! Jag vet inte varför, men jag tycker allt med Tyskland är lite lustigt...
Pricken på i:t var servitören i sina lederhosen. (Mjauu...)

Innan konserten börja hann vi njuta av några kalla bira i solen. Och så klart popcorn. Popcorn i strut är obligatoriskt på Grönalund!
Det var en skön stämning. Mycket tjo och tjim runt omkring oss. Kanske lite väl mycke kids, men skoj ändå! Alltid kul och titta på folk.

Jag tycker konserten var bra! Ingen wawawiiiwa känsla kanske, men jag gillart! Nas var ok. Damian bättre. Vem blir inte glad av skön reggae? Det går liksom inte att stå still. Bara och gunga med. Reggae är sommar och kärlek!
Damien Marley (som btw har rastaflätor enda ner till knävecken) avsluta kvällen med farsans "Could you be loved". Tonårsminnen!

















Underbar sommarkväll... En kväll helt i min smak. Bra musik. God mat (Fick även i oss lite langos innan hemgång - svullkväll!). Kall öl. Trevligt sällskap!