2010-11-01

BLOGGTORKA & PÅKNACKNINGAR

Min blogg har varit riktigt torr på senaste tiden. Har hamnat i en riktig bloggtorka. Verkligen trist. Visst har jag saker att berätta, men jag får inte fram det i skrivande stund. Stakar mig helt och hållet.


Halloween har varit & knackat på dörren i helgen. Såklart en pumpa var ett måste! (ingen skönhet precis...)
Talanglös som man är så fanns dock inget godis hemma när små scream masker kom och knacka på. "Trick ort treat"
Snackars barn fick en satsumas var. Tror inte dom kommer tillbaka till oss nästa år...

Även pappa knacka på dörren och stanna hela helgen. Vi har umgåtts delux, ätit gott och har varit på lite sighseeing här och där. Pappa fick också träffas Starskys bror med familj över en lite körvgrillning i det fina vädret.













Vi ses sällan då han bor i Leksand. Så det har varit en känslomässig berg och dalbana, för min del, denna helg. Saknar min pappa massor!