2010-11-04

NOVEMBER MÅNAD

Jag hade precis som Sarah lust och ge fingret till precis allt i morse. Fy fan för november månad.

Oktober månad kommer med härlig färgglad höst. December kommer med vit knarrande snö. Vad kommer november med? Inte ett skit. Jo, regn, rusk och mörker. Ett stort svart hål är det vad det är. Likaså inom mig. Ett stort svart hål... Deppigt värre.

Men så kom solen idag. Jag tackar och bockar stort. Tack tack tack! Utan dig hade jag fan gått under rejält.
En skön promenad i det strålande vädret och sen egentid i form av att piffa till naglarna. Fingrar och tår. Black and pink.




På golvet i vår (snart färdiga) Walk in Closet. Där satt jag.
När jag var klar låg jag länge på rygg och bara stirra i taket. Fridfullt så in i bomben. Avkopplande.
Som jag trivs där. I vår Walk in. Känns lite som mitt gamla flickrum.

Det är (som sagt) inte klart ännu (dokumenterat i en väldigt koncentrerad bild ovan). Det är klädhögar och så har vi klädhögar. Men färdig målat, i vitt, det är det och vår fondvägg gjord av OSB skivor är på plats. Men inga hyllor och inget häng. Därav ett kaos. Men snart så, är den klar, vår Walk in...