2010-11-21

HEJ MITT VINTERLAND

Nu är jag här!

Eller alltså jag var där, men nu är jag hemma. Och det är inte alls kul kan jag säga.

Det var så underbart i Idre.
Som vanligt ville jag inte alls åka hem.
Fjället med dess natur var helt snötäckt. Det var så oväntat. Blev helt lyrisk av det vackra vyerna. Magiskt.

Vädret var väl si så där. Det var kontrastlöst grått. Ett väldigt flatljus så sikten var inte så bra i backen. Men för min del gjorde det inte så jätte mycket, för backarna var toppen!
Riktigt bra åk fick vi. Jag fick verkligen tillbaka åkglädjen som jag saknat lite. Det var en riktigt Wow känsla.

Kanske berodde det också på att jag fick en ny poc hjälm av min gulle Starsky. Jag mena, det skadar ju inte att vara snygg i backen... hihi...



















Verkligen trist att åka hem. Men vet ni vad det bästa är med egen stuga? Vi kan åka upp precis när vi vill och det är precis vad vi ska göra om två veckor igen. Yeay!