2010-11-07

ORDNING & REDA!

Men har jag varit duktig idag eller har jag liksom? Precis hela dagen har jag tvättat och städat. Å det har varit riktigt kul faktiskt. Jag har förenat nytta med nöje kan man säga.

När vi flytta in åkte många kartonger in i vår klädkammare/förråd för att senare packas upp. Men det blev inte gjort och har nu stått i vägen - to long! Rörigt värre. Har inte varit lätt och komma fram till jackor, skor eller annat som detta utrymme är tänkt till. Slarvers...

Men idag blev kartongerna tömda och allt hitta till sin rätta plats. Även annat småskrot som stått och skräpat har antingen slängts eller åkt ner i förvaringslådor. Klädkammaren/förrådet är städat. Inge mer skutt & snubbel över saker. Ordning och reda. Jajjamän!


Jag har tidigare berättat om Starsky och hans sneakers. Men ni har aldrig fått sett något bild bevis.
Så... from me to you - The wall of sneakers.


En rad fick jag. Resten fick stå på golvet. Jo man tackar...